۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

روز یا شب ؟

نه ای دوست غروبی ابدی ست

با عبور دو کبوتر در باد

چون دو تابوت سپید

و صدایی از دور از آن دشت غریب

بی ثبات و سرگردان همچون حرکت باد

سخنی باید گفت

۱ نظر:

  1. سلام
    شروع کن بنویس لطفا من هر شب سر میزنم منتظرم

    پاسخ دادنحذف